Uppsats läsande i solen

Jag hade en fantastiskt trevlig kväll igår. Fikade med Karin på SoHo. vi hade hur mycket som helst att prata om och jag var inte hemma fören kl 21. Den tjejen kan man lita på altså.

Nu ska jag ut i solen och sätta mig och läsa igenom en uppsats. Detta är det sista vi gör nu innan examinationen. det känns bra. Imorse gick jag förbi glada studenter i parken och kom på att det nu var 3 år sedan jag själv stod och hoppade på ett flak. Det blir inget flakhoppande i år för min del men jag tar en textilekonomexamen. det är inte helt fel det heller!

Nej nu är det dax för mig att sätta gång och plugga!

en härlig bild ifrån ystad, här skulle jag vilja ligga och läsa min uppsats nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0