Toppless på en balkong mitt i centrala Göteborg?

Är det okej? en tanke som slog mig innan idag när jag låg i slottskogen och diskuterade allt mellan himmel och jord med en trevlig tjej. Om det är en balkong som är på hösta våningen då alla nakenbad kommer att vara överbefolkade? ;)

Jag är en av de alla tjejer (och killar) som inte gillar en vit bikini på en brum kropp, mär den fysiska bikinin är avtagen. Det blir allt poppulärare att besöka nakenbaden och jag har en kompis som sa att saltholmen är så packad på sommaren att du måste vara där tidigt på morgonen för att få en plats, annar är det bättre att du hittar på något annat under dagen om du inte vill klämma ner dig någon stans i mitten. mysigt och gossigt

haha, vi diskuterade så mycket kul idag. Visst är det intressant att vissa anser att de har en bestämd plats på standard stället. Det där är hennes stol och alla andra stammisar vet det också, men kommer det någon ny och tar platsen utan att veta om denna oskrivan regel uppstår kalabalik? började fundera på det själv och kom fram till att jag ofta tar liknade platser på bussar och flygplan, utan att jag tänkt på det innan.

tänkvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0