TC loves YOU

Efter en tung start på morgonen med den sista tentan i fundamentals möttes vi av denna hälsning  av vår textilavdelning.

vi hade blivigt bjudna på en avskedsfest, med pizza, coca-cola och alla våra lärare och elever som vi lärt känna.
det var hur mysigt som helst.

vi fick också en present av styrelsen och jag blev jätteglad. vi fick nog något av det finaste man kunde få i Taiwan.

för att få skriva på dockument och giftasig mm måste man ha en stämpel med sitt namn som man stämplar i rött och vi fick var sin sådan idag, så nu kan jag åka tillbaka och gifta mig om jag vill det..?!

ja men vet ju alldrig,men jag kan på ekta kinesiskt sätt skriva på dockument.

kanske kunde vara något att börja med, skriva under både med namn och stämpel!

i eftermiddag ahr vi nästan gjort färdigt vårt projet. det enda som fattas nu är power point och lite bilder..

idag har vi också provpackat. ajag kommer att få skicka en lika stor låda till, som jag har skickat redan.. helt galet vilken skillnad det är att resa med en annan sorts väska, jag kan inte ha med min stora rullväska till thailand, men jag får låna jennys!

love=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0