Koh Tao

Jag sitter på en uteservering mitt på stranden på underbara ön Koh Tao
lugn härlig musik i bakgrunden och havet och levande ljus på bordet framför mig.

ska jag summera denna lilla resa är det ända jag kan säga otroligt bra!

Vad gör man då på en paradisö so Koh Tao?

Jag vet inte riktigt och det är det fina, men är man som jag och Johanna händer det Ibland att

Ibland går vi på matlagningskurser


ibland tar vi massage

Bland tar vi båten till Nang-Yuan






där stranden och utsikten vart helt underbar



 Ibland utför vi Yoga på favo stället


ibland ser vi på solnedgången ifrån toppen på ett berg


Ibalnd lever vi farligt, som när vi klättrade uppgör berget för att se solnedgången


ibland tar vi oss en mysig fika på stranden


Ibland ummgås vi med roliga servitörer på vår resort

Nu är det dax för sista kvällen.. den har vi firat på favo cafet där vi alltid äter frukost, till en otroligt vacker solnedgång!


dax fö mig att gå, känns så konstigt att vi snart ska vara tillbaka i sverige.. har tänkt på det mycket, hur kommer att kännas och vara?

nu ska vi gå och fika på ett tapas ställe!


Nu ses vi snart hemma! har så mycket bilder och annat att visa, kan knappt berga mig!

Ta hand om er! love ifrån Koh Tao


Kommentarer
Postat av: frida

http://www.viraltrafik.se/?fridacarolina



hej gumman! hoppas du haft en underbar resa och att du kommit hem hel :) när kommer du ner till varberg sötis?



förresten, vet inte huruvida du kommer blogga när du är hemma igen, men om du vill ha fler besökare kan du kolla in denna länken jag lagt ovanför :)

ses snart hoppas jag! kram

2009-07-03 @ 10:43:40
URL: http://fridacarolinaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0