Just nu är det mycket!

Det är mycket som har hänt och händer nu.

jag har pluggat hela veckan, haft final test i både mandarin och buisiness
vi har också påbörjat vårt nya projekt, ritat mönster ifrån grunden, ritat mönstret till sista final kjolen och haft avskedsmiddag med mandarinen och lunch med catrins mamma. hon är det sötaste.

jag har en del att stå i.
vi har precis haft genomgång med stylingkursen inför nästa veckas final test.. bilder på detta får ni se då=)

jag ahr också börjat skicka hem saker till sverige, det är helt galet hur mkt saker man har här.. men det kunde ha vart värre.

vi har svårt att få våra dagar att gå ihop, vi har något bokat var dag.

ikväll ska vi på middag på ett ställe som heter brownsugar, imorgon bilr det marknad, får se vad jag hittar för något fint där.. deras skobutiker är farliga..

just nu är vädret riktigt varmt, men jag och johanna har hittat våran favorit bland slushen, förutom icemilkcoffe, nämligen mango, mjölk och is mixat! en vinnare utan dess like!

nu ska jag göra iordning mig inför kvällens middag,

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0